Followers

::Tak Tahan..lemah longlai::

| Monday, August 16, 2010 | |
salam semua...emmm keadaan ku yang tak bermaya pulak..tak tahu lah sebab apa..nak beri salam ni pun layu je..huhu..pagi tadi aku bangun agak lewat...bila bangun dari tido sakit semacam badan ku...padahal buat kerja apa-apa pun..mungkin aku terperap seharian dalam bilik tak keluar mana-mana...baring je atas tilam...huhu..
lepas tu my roomate iza kata cepat bersiap katanya nak kena pergi pejabat kolej anak photostate brochure program seminar keibubapaan untuk tahap dua iaitu untuk darjah 5 sahaja dulu...adusss taim tu liat bebenor nak pergi mandi..dah la dengan muka aku yang seraboot semacam..hehe..nak tak pergi juga mandi...
aku n the geng pergi la ke pejabat dengan muka masing-masing baru lepas mandi..termasuklah aku..hehe...eee teruk aku ni kan...tak lama lagi program seminar tu akan berlangsung pada 25 september di Sk Sikamat dan 2 oktober di Sk Sendayan...jadi housemate ku tolong aku photostatekan 80 brochure untuk Sk Sendayan dulu..tapi untuk Sk Sikamat punyer kena stop photostate dulu cz kertas tak cukup jadi kena beli..kertas warna biru di gunakan untuk photostate brochure tu...
emmm dah tau kertas warna biru tu dah tak cukup..aku dan iza pergi jaya jusco seremban 2...kitorang jalan kaki...keadaan tu perut ku dah nyanyi-nyanyi...nk minta di isi..cit..ni kan bulan puasa mana boleh makan...tapi Tuhan beri kelebihan kepada setiap wanita ketika bulan yang mulia nie...so,faham-faham sendiri la eak...=)
dah sampai jj kitorang singgah kedai popular dulu nak beli kertas A4 warna biru...n then aku nak beli buku yang ada doa harian tapi aku tak jumpa plak..ku nk yang saiznya kecil dan mudah di bawa..jadi tanpa berlengah ku n iza pergi MPH plak..kat situ aku selalu pergi cz lagi banyak buku yang menarik...tapi sekarang ni agak jarang sangat pergi ke sana cz ada kalanya duit tak mencukupi..huhu...tapi aku jugak lebih suka pergi ke MPH berbanding Popular..huhuhu...akhirnya dapat juga buku doa harian yang aku nak..alhamdulillah...n then my roomateku iza nak beli CD jadi kena la turun bawah guna eskelator...dah dapat barang yang di hajati nk kena plak pergi beli susu gooday cz my housemate kirim suruh belikan...emm dah alang-alang tu kitorang beli susu gak tapi ku punyer susu HL. dan sushi...dah lama tak makan sushi...emmm dapat jugak belikan...hehe..
aku dah tau keadaan diriku yang tak bermaya..lemah longlai pergi jugak ke sana..huhu..tapi ada bagusnya aku ke sana..sekurang-kurangnya ada excersice skit..bagi badan tu cergas bulan pusa kan..tak ada la terperap je dalam bilik..lama-lama kang otak jadi beku plak...hehe...=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...