Followers

kena ceria..:D

| Tuesday, January 4, 2011 | |
salam kepada pembaca maya ku..di harap kalian semua ceria di hari yang baik ini..jangan lupa senyum selalu ok..

ahhh semalam emo pula ..jadi lebih baik lupakan yang tiada kesudahan..mulakan dengan hari-hari yang ceria..yeahhh..

pagi seperti biasa anak dara yang selalu bangun lambat tp pagi tadi awal sikit..hehe..sebab lapor..tapi sebelum tu belum siap satu apa untuk sarapan pagi..cadang nak makan mee sedap..huhu..sebenarnya tak elok untuk kesihatan..


roomate ku pula ajak aku pergi pejabat kolej alpha..dah la masa tu belom mandi..belom lagi sarapan pagi..aduyai..masa tu juga roomate aku kena pergi tuisyen mengajar kat rumah pelajar..so, tak jadi pula pergi waktu tu..aku yang jadi mangsa keadaannya..kena bersiap-siap..huhu..terkocoh-kocoh sikit pun ada..nasib baik roomate jenis lembut hati sanggup tunggu aku nak bersiap-siap..

dengan semangatnya kami berdua nak pergi pejabat..emmm agak melaram-laram jugak..oppss sudah tergedik..:P..masuk je bilik pejabat kami tengok seorang pun tak ada kat pejabat..yang ada masa tu CEO kolej aku..

kami berdua pergi pejabat mesti bersebab..bukan suka suki nak duduk sana..ahakss..kami kena selesaikan isi borang untuk aku konvo..kalau diikutkan bulan 3 ni konvo tapi ditunda pulak pada bulan 9..ini pun takut ada perubahan lain pula..

part sedih..tak lama lagi aku dah tak duduk di seremban..keputusannya kena ikut cakap orang tua..kena ikut..atas sebab-sebab tertentu dan keterpaksaan kena pergi balik melaka..(T___T)..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...