Followers

Terasa Ngilu...

| Monday, July 18, 2011 | 1 comments |
Assalamualaikum semua....

baru ada kesempatan nak update...
makin jadi suam-suam bukan suam-suma air...ok tak lawak disitu...

petang tadi dalam pukul 2 petang menemani ibu pergi ke klinik pergigian peringgit..
aku pun tumpang sekali buat chek gigi..dalam lama sangat tak chek gigi dengar doktor...
dalam erti kata bersihkan gigi yang makin hari makin ber'karat'..

dengan angka nombor giliran 1041..pergi menuju ke bilik nombor satu...
nak doktor perempuan melayu tapi dapat doktor bukan melayu punyer...
alat di masuk alat untuk membuang segala plak di celah-celah gigi...
terngiang-ngiang bila dengar alat tu..apatah lagi makin terasa ngilu gigi di buatnya...

bila siap rasa kelegaan yang amat sangat..gigi terasa ringan...segala plak telah tiada..
konon dah bersih sangat la tu..(>_<)...menitis air mata gak menahan kesakitan..huhu..

gosok gigi selepas makan dan sebelum tido..paksa diri kita gosok gigi sebelum tido..=)...
buat pemeriksaan gigi 6 bulan sekali...=)
ambil pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran seperti saranan semua doktor di Malaysia..
memandai je aku kan...ok..jaga kebersihan mulut dan gigi..senyum selalu...wassalam..=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...