Followers

Terasa Ngilu...

| Monday, July 18, 2011 | |
Assalamualaikum semua....

baru ada kesempatan nak update...
makin jadi suam-suam bukan suam-suma air...ok tak lawak disitu...

petang tadi dalam pukul 2 petang menemani ibu pergi ke klinik pergigian peringgit..
aku pun tumpang sekali buat chek gigi..dalam lama sangat tak chek gigi dengar doktor...
dalam erti kata bersihkan gigi yang makin hari makin ber'karat'..

dengan angka nombor giliran 1041..pergi menuju ke bilik nombor satu...
nak doktor perempuan melayu tapi dapat doktor bukan melayu punyer...
alat di masuk alat untuk membuang segala plak di celah-celah gigi...
terngiang-ngiang bila dengar alat tu..apatah lagi makin terasa ngilu gigi di buatnya...

bila siap rasa kelegaan yang amat sangat..gigi terasa ringan...segala plak telah tiada..
konon dah bersih sangat la tu..(>_<)...menitis air mata gak menahan kesakitan..huhu..

gosok gigi selepas makan dan sebelum tido..paksa diri kita gosok gigi sebelum tido..=)...
buat pemeriksaan gigi 6 bulan sekali...=)
ambil pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran seperti saranan semua doktor di Malaysia..
memandai je aku kan...ok..jaga kebersihan mulut dan gigi..senyum selalu...wassalam..=)

1 comments:

Trackback by sherlina halim June 23, 2015 at 5:12 AM said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...