Followers

kenangan cikgu sejarah....tapi dimana cikgu "Edry"

| Wednesday, December 15, 2010 | |
teringat aku ketika aku berada di tingkatan 6 sastera 3...
ada dua orang cikgu sejarah..
cikgu Yusri mengajar sejarah Tamadun Asia
cikgu Norman pula mengajar Tamadun Dunia...*kalu cikgu berdua ni baca tak tahu la aku...

masa cikgu Yusri mengajar..
mataku cepat segar bugar..
menunggu beliau mengajar tanpa jemu..
sebab ada saja lawak dan jenakanya
jadi aku tak cepat mengantuk..*tabik kat cikgu...sengeh...

cikgu Norman..
maaf..selalu aku tidur ketika beliau tengah mengajar...
cepat bosan...
walaupun beliau nampak aku tidur tapi tidak di tegur
sebaliknya kawan sebelah selalu kejutkan aku..*teruknya perangai..
subjek yang beliau ajar, aku dapat gred tak bagus..sekadar lulus..
*ambik ko,tak berkat..tidur saja dalam kelas..

(google)

cikgu Edry..
maaf sekali lagi..
cikgu tu hanya nama saja..tak wujud..
tiada nama cikgu tu di sekolah aku..
kalu ada sekali pun..
lengkap lah nama kumpulan "KRU" title cikgu..*sengeh..

nota kaki: hormati cikgu...kami dalam kelas kadang kala mengusik juga..cikgu, cikgu "Edry" mana?..sengeh...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...