Followers

kejakunanku..pertama kali pergi Jom heboh

| Monday, December 13, 2010 | |
baru-baru ni hari ahad, aku dan rakan-rakan ku pergi jom heboh..
terasa juga kejakunan aku yang pertama kali pergi ke Bukit Jalil..*sengih
waktu aku bersekolah dulu aku tidak berpeluang jika ada jom heboh di Melaka*tak rugi kalu tak pergi..*menyedapkan hati..:P
kenapa aku berkata begitu?
sebab setiap sabtu dan ahad aku akan pergi tuisyen..mana boleh ponteng..*konon anak yang baik..sengih
kami pergi ke sana naik KTM...dan berhenti di UKM...
kekasih kawan aku bawa kami ke sana...jalan terlalu sesak ketika tu...

niat aku pertama kali pergi ke sana untuk melihat gelagat manusia...
melihat segala bagai gelagat generasi remaja kini...
sungguh sedih melihat anak bangsa sendiri...
korang mesti lebih tahu segalanya apa yang berlaku generasi kini...*aku ni macam bajet bagus je..(=____=)

*********

pertama kali kan...kejakunan tu ada*ketawa...tak lawak..
jalan-jalan sekitarnya seperti sebesar stadium bola sepak...
kaki terasa nak tercabut segala bagai...*padan muka...mahu berjalan sangat bukan...
segalanya rambang mata..tapi beli ikut kemampuan dan jangan boros...
alhamdulillah...bajet ku tidak lari*senyum...

untuk tatapan..

*kenangan bersama mereka berdua

nota kaki: apabila pergi ke sana memang kena berhati-hati..sebelum ku pergi ke sana aku telah beritahu ibu...alhamdulillah semuanya selamat pergi dan pulang...

2 comments:

Trackback by Sephi Sephia December 13, 2010 at 11:38 PM said...

Salam

Best tak pergi sana?
Apa yang menarik?
Akak tak pernah pergi sebab tak suka tempat sesak dengan orang ramai. Rimas.

Trackback by dayana December 14, 2010 at 12:16 AM said...

salam kak...

emmm nak dikatakan best juga..
bila hampir nak senja berkerumun orang ramai datang dan begitu sesak..jadi saya elak dari ramai orang dan duduk lihat gelagat orang..
emmmm memang rimas..lebih-lebig lagi cuaca tegak tinggi di kepala..huhu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...