Followers

asyik tukar je

| Wednesday, December 15, 2010 | |
emmm ada saja benda yang tak puas hati...
salah satunya aku kerap sangat tukar layout....
sekejap yang itu..sekejap yang ini.....

emm..yang terbaru ini macam mana ok ke..
bila sekali dua kali pandang
aku takut akan tukar lagi..huhu...


(google)


agak cerewet dalam membuat pilihan layout..
tak kena dengan jiwa..*ceh...
kadang-kadang tu cepat bosan
tengok layout tak berkenaan terus tukar..

nampak sangat tiada pendirian...
ku harap yang ini kekal..*poyo..

8 comments:

Trackback by SuNsuRiA December 15, 2010 at 10:03 PM said...

Cantik.. sweet je.. ;))

Trackback by dayana December 15, 2010 at 10:09 PM said...

SnNsRiA: tq...kalu boleh yang baru nie nak kekal...insyallah..:)

Trackback by Sephi Sephia December 15, 2010 at 10:44 PM said...

Keanak-anakan tapi comel.
Kekalkan

=)

Trackback by dayana December 15, 2010 at 11:22 PM said...

kak Sephi:hehe..keanak-anakan...insyallah kekal...=)

Trackback by lassiegewdix December 16, 2010 at 4:24 AM said...

beselah tu .
selagi tak puas hati selagi tu nak tukar .
same dgn lassie lahh ;P

Trackback by dayana December 16, 2010 at 8:10 AM said...

lessie: hehehe...betul2 tu..=)

Trackback by Ciklinn December 16, 2010 at 11:56 PM said...

i likee comell jerk... hihihih ciklinn pun dulu sblm ada umar selalu tukar2.... hehehe

Trackback by dayana December 17, 2010 at 4:27 AM said...

Ciklinn:tq kak...selalu tukar gak eak..hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...