Followers

::Hanya Menunggu Hari Raya..ahaksss::

| Tuesday, September 7, 2010 | |
salam semua..
emm sekejap je kan dah nak raya...
huhuhu..dalam beberapa hari aku dah update blog aku ni...
pe tak nyer dah balik kampung sah-sah lah internet tak ada..
tp ada boardband pun memang dah terlampau lembab..adik aku punyer boardband..


sekarang ni aku berada kat kuantan..duk saja merehatkan diri..
tapi orang len duk sibuk-sibuk mengemas rumah,cat rumah dan segala macam hal membuat persiapan raya nih...aku..rase bertambah bosan..duk saja hanya menunggu saja hari raya tiba..kalu dulu waktu kecik-kecik dulu boleh merayau ke sana ke mari..main bunga api..sekarang nih..dah tak ada tu semua...

emm balik kampung nih mak aku bilang..kak long rajin-rajin kan diri ke dapur..ahaksss...aku bab ke dapur lambat nak ke dapur macam kura-kura...lalalala...
anak dara zaman sekarang macam aku ni memang macam nie..liat bebenor...bagus ko dila sedar diri ko tu..ingatkan ko dah tak sedar dah...lalalala..:P

2 comments:

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin September 8, 2010 at 12:26 AM said...

dah ada kat kampun ek? alah kura-kura lambat pun sampai gak...hehehe

Trackback by dayana September 8, 2010 at 1:16 AM said...

hehehe...tau tak pe..ahaksss..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...