Followers

::Semoga Adikku Selamat Sampai ke Melaka::

| Wednesday, September 1, 2010 | |
salam semua..macam mana persiapan bloggers sekalian untuk raya tahun nie..hehe..

ni aku nak habaq mai..adikku dalam perjalanan balik dari KB ke Melaka..baru sat tadi aku call dia..dia sekarang berhenti kat Marang..cam ni la selalu kalu call dia mesti dia yang cerita..aduyai...sampai kredit aku habis..huhu..tak pe demi adikku tersayang ni aku call la kan..sapa tak sayang darah daging sendiri oii..kecian juga kat dia dah beberapa bulan dia tak balik melaka..ni nak dekat raya baru dia dapat balik..aku ni duk seremban je..dalam seminggu dua tu aku rajin-rajin diri balik melaka..nak tengok mak aku le..rindu..hehe..n baru sekarang adikku dapat berbuka puasa dengan famili..excited dia balik melaka..hehe..aku harap adikku selamat sampai...mungkin hampir subuh mak aku akan ambil dia kat melaka sentral...emm dia dah balik melaka nie banyak cerita sensasi dari dia...huhu...

4 comments:

Trackback by Aniza September 1, 2010 at 10:05 AM said...

Salam

Insya-Allah, semoga yang dinanti selamat sejahtera tiba ke destinasi ^_^

Jangan tido lewat sebab blogwalking k..huhu

Trackback by dayana September 1, 2010 at 10:20 AM said...

insyallah cikgu semoaga dia selamat sampai..

terima kasih atas nasihat yang di berikan..tp BW jugak..sekali sekala..hehe..

Trackback by saya_arief September 1, 2010 at 12:04 PM said...

nak balik melaka gak.
haa..
:D

Trackback by dayana September 1, 2010 at 1:05 PM said...

bukan ke kamu balik kelantan..??hehe..:D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...