Followers

::beraya macam tak beraya..wakaka..:D::

| Sunday, September 19, 2010 | |
salam semua...
huhu..baru hari nie dapat update blog...
ni pon dah seminggu x melayan benda alah nie..sekali skala menengoknyer..:P
seminggu sebelum raya dah balik kampung..
duduk umah mak sedara bukan umah nenek..cz rumah nenek dah abis kena banjir
tahun lalu..rumah nenek ku dah jadi penunggu...
ada jugak lalu depan umah nenek aku tu..tengok je rasa semacam..huhu..
cz alang-alang tu nak pergi umah atuk sedara time beraya...=)
hari raya kedua dah balik melaka..sebab adik laki ku buat hal..memberontak abis..
dia nak beraya plak dengan kawan-kawannyer...jadi mak aku pun ikut telunjuk dia..
emm macam-macam kereneh betul..
jadi sambut raya di rumah mak-mak sedara ku jadi kelam kabut..ye rr time tu la nak balik melaka..aduyai...
hahaha..padan muka ku...raya tahun nie dapat duit raya ciput..x mcam dulu kala.cz umur makin tua...wakaka...
tapi itu bukan bermakna aku tak bersyukur..aku bersyukur...
apa yang kita ada dan orang tak ada apa yang kita ada kena la bersyukur dan reda dengan kurniaan yang di beri olehNya..=)

2 comments:

Trackback by Q September 20, 2010 at 7:58 AM said...

takziah apa yang berlaku ada hikmahnya.

dah tua memang la tak dapat duit raya lagi. huuhu

Trackback by dayana September 20, 2010 at 8:51 AM said...

kena reda dengan ketentuanNya..

T_T..huhu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...