Followers

::Klinik semua tutup..alih-alih pergi hospital::

| Saturday, September 4, 2010 | |
salam semua...

tadi dalam pukul 11.30 malam mak aku sakit pinggang..dah tahan sangat katanya..
time tu plak aku nie tak tido lagi cz duk layan cerita adamaya kat youtube..

mak,abah dan aku mulanya nak pergi klinik je..cari klinik surve kat bandar chukai semua klinik tutup..walaupun ada klinik 24 jam..aduyai..alih-alih pergi hospital kemaman....kena daftar dulu bagi ic n kena bayar seringgit kat kaunter..kena la tunggu giliran..tak lama tu nama mak aku kena panggil..aku tak ikut mak aku masuk sekali..cz kat pintu masuk ada ayat cam ni.."HANYA PESAKIT SAHAJA DI BENARKAN MASUK"..n lagi satu.."PESAKIT WANITA BERHAK MEMBAWA PENGIRING(WANITA)MASUK KE DALAM"...emm lebih kurang ayat yang kedua tu..

dalam 1 jam lebih aku tunggu mak aku..kenapa mak aku tak kuar lagi dalam bilik...abah aku plak kuar masuk dalam tempat menunggu..pastu abah aku suruh masuk cari mak aku..aku masuk..men jalan je..nampak la mak aku kena masuk air 1 botol..cz mak aku kurang air dalam badan...ambil masa juga waktu tu..

dalam pukul 2.30 pagi tadi baru selesai..n terus balik umah mak aku makan ubat time tu jugak..kesian kat mak aku tengok..aku harap mak aku cepat sembuh..

4 comments:

Trackback by umialya September 4, 2010 at 2:49 PM said...

Insya Allah, harap2 gitu le hndaknya

Trackback by LiErOSe~QiEmi September 5, 2010 at 8:36 PM said...

cian mak..moge mak cepat sembuh ye.. nak2 nak raye dah ni..tak best raye dalam sakit...

Trackback by dayana September 6, 2010 at 10:54 PM said...

umialya: insyallah tq..:)


LiErOSe: emmm betul2..hehe..tq mendoakan ibu saya...:)

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin September 8, 2010 at 12:27 AM said...

sorry lambat baca pasal ni...so macam mana mak ko skunk? sehat dah? banyakkan minum air atau makan buah yang banyak air macam buah tembikai...so ko kena masuk dapur ye..hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...