Followers

::Stress..kena banyak sabar nih..dugaan di alam pekerjaan::

| Monday, September 27, 2010 | |
salam semua..beberapa hari agak bz skit..cz memikir pasal program yang nak dijalankan
pada 2 dan 3 haribulan 10 ni..huhu..
minta maaf banyak kepada rakan bloggers cz sejak memenjak ni ku jarang berblogwalking..
singgah mana-mana blog yang sempat di singgah je....huhu.
nti ku singgah ye..nk tau juga kan aktiviti dan luahan rasa korang..ahakss..:P
hari ni jadi stress..macam-macam kena fikir..
pertama..pasal duit...cz amanah yang diberi dan orang beri kepercayaan pada ku..kena jaga betul-betul nih..
kedua..laporan praktikum ku belum setel2 lagi..nak sedih di buat nyer..
ketiga..kena phonecall ibubapa pelajar sekolah..untuk pengesahan kehadiran ibubapa dalam program tu nanti..kredit makin melayang lagi nampaknyer..
keempat..nanti kena pergi rumah ibubapa pelajar..nak kena tutup kes pasal tabungan pendidikan anak-anak..(faham-faham sendiri la ye apa praktikel ku sebenarnyer..mesti ada yang tertanya-tanya kenapa program tu dikaitkan dengan tabungan pendidikan anak-anak...huhu..mb ku sorang je paham kot...angkat bakul sendiri...ahakssszz...=)..)

2 comments:

Trackback by mR Gee.!! September 27, 2010 at 5:32 PM said...

mcm tuh lahh baru name nyer keje...
jauh beze sgt ngan aLam bLajo... selow2 kawtim..

do it smart bukan doit hard..baru xde stress...

Trackback by Aniza October 2, 2010 at 6:57 AM said...

biasalah bila sibuk bekerja ni. bila ada masa, singgahlah pulak blog kawan2 lain ek..

kuat semangat ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...