Followers

::Bakal Mengalami Situasi Macam Ni::

| Tuesday, August 31, 2010 | |
(google imej)
semua orang akan mengalami situasi cam ni

bila ko nak kawin?
umur dah cam nie takkan tak ada calon lagi kot?
ko ni memilih sangat ke atau ko ni jual mahal sangat?

adess ni lah bakal berlaku pada diri aku sendiri...
ni dah nak dekat raya kan saudara-mara mesti la akan tanya soalan sebegini rupa...wakakaka...memandangkan sepupu ku belah bapa aku yang dah berkeluarga..jadi balik raya..kena gasak lah aku dengan soalan-soalan cam ni...huhuhu...

adik aku pulak sibuk duk tanya turn aku plak bila..aduyai...malas betul aku nak memikirkan bende alah ni...cit ada skit egonyer tu..lalala...:P

orang yang kenal di sekeliling aku nampak aku macam budak sekolah tingkatan 5..tapi memang betul pun...lalala...perangai still lagi macam budah mentah..macam tak tau apa-apa dan mudah blur...huhu..

duit simpanan pun ala-ala macam tak simpan pun...praktikel pun belum habis lagi...impian untuk diri sendiri belum tercapai lagi...huhu...

7 comments:

Anonymous — August 31, 2010 at 11:35 AM said...

marion 30 taun baru nak kawen. so choose bebetul. huhuu
cantik header...

Trackback by dayana August 31, 2010 at 11:43 AM said...

Q: belum ready lagi la bro...hehe...

Trackback by Azwandy Bin Muhamad August 31, 2010 at 4:13 PM said...

Q kosong tu dayana... Hehe...

Trackback by Faizal n Fashitah August 31, 2010 at 6:48 PM said...

Takpe.. belum jumpa jodoh yang sesuai. Zaman sekarang ni lain skit. Bukannya macam zaman dulu. Saya pun kawen lewat gak XD

Trackback by dayana August 31, 2010 at 8:45 PM said...

Azwandy: ehh ke situ pulak..sengal..hehe...



Faisal n Fashitah: betul-betul..zaman sekarang memang lain macam...hehehe...

Trackback by hamzah ian September 1, 2010 at 9:41 AM said...

ala.. asalkan kite hepi..

Trackback by dayana September 1, 2010 at 10:02 AM said...

hamzah ian: betul kata kamoo tu..saya setuju..weee.=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...