Followers

::GRAND OPENING GIVEAWAY::

| Saturday, August 21, 2010 | |

jom join contest ni klik di BUTIK COMEY SOKMO
hadiah menarik tau..=)

nak join contest ni..kena jawab beberapa soalan tau...

soalan suka suki senang lenang kt bawah:


a)Apa yg membuatkan anda rasa bergaya? (e.g:shawl cantik,mekap cun dll
saya rasa bergaya bila saya mengenakan shawl yang berwarna hitam dengan baju kesukaan saya baju muslimah..

b)Pilihan hijab (e.g:shawl,tudung awning,style cmne etc..)
semestinya saya memilih shawl warna hitam..memandang bentuk buka saya agak bulat jadi shawal warna hitam itu mengecilkan bentuk muka saya yang bulat...=)
c)Apa yg membuatkan anda tertarik nak beli barang dari sesebuah blog? (e.g:blog tu cantik,tuan punya blog sempoi dll)
saya tertarik nak beli barang dari sesebuah blog kerana terdapat banyak barang yang boleh kita pilih..selain itu, tidak perlu pergi ke kedai-kedai jadi adalah lebih beli barang kat blog saja..jimat masa dan tenaga..=)

2 comments:

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 21, 2010 at 8:49 PM said...

banyaknye contest masuk...heheh..good luck

Trackback by dayana August 21, 2010 at 9:49 PM said...

dah ketagih dengan contest..hehe..tq hawa..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...