Followers

::Kek Batik Pulak Dah..ahakss..:D::

| Sunday, August 22, 2010 | |
salam ramadhan...
emmm hari ni rajin bebenor plak aku nak buat kek batik...
huhuh..rajin lah sangat..bila penyakit M tu datang..
alamatnyer semua tak menjadi..ahaksss..lalala..:P

ehsan dari housemateku lagi pinjam camera dia..thanks a lot..
aku belajar buat ni dari exroomate ku dulu...
jadi ni lah salah satu feveret aku kek batik...
cz smestinyer aku suka makan coklat...:D
emmmm..manisnyer...=)

opppss..overnyer..excited sangat nak bergambau...lalala..:P




11 comments:

Trackback by Aniza August 22, 2010 at 10:04 AM said...

ha..
yang ini sempat tak nak merasa ni?
nampak sodap je

Trackback by dayana August 22, 2010 at 10:14 AM said...

Aniza: ni dah tak sempat dah..housemate sume dah bedal..hehe..

Trackback by sugar2 kapas strawberry August 22, 2010 at 10:27 AM said...

perghhh..moist gler npk..aha

Trackback by Supiha August 22, 2010 at 10:42 AM said...

salam...

amboi..sedapnya..kek batik yang comel2 tu yer...heheheh...

Trackback by dayana August 22, 2010 at 10:49 AM said...

sugar2 kapas strawberry: buat tadi nampak terlau lembik..hehe..terlajak banyak air...huhu


Supiha: comel?..dah datang rajinnyer comel lah ia..ahaha..:D

Trackback by Q August 22, 2010 at 5:39 PM said...

eh ingatkan hangus. Q tak pandai buat mane tau. hahahah

Trackback by dayana August 22, 2010 at 8:16 PM said...

Q:..just ltk dlm peti je..tau dari xroomate..ehehe..=)

Trackback by Azwandy Bin Muhamad August 22, 2010 at 10:26 PM said...

Wah..kek lagi...
Dah terasa bahang nak raya...hehe..

Hmmm...Dayana dpt awrd..ambik kat blog sy k...

Trackback by dayana August 23, 2010 at 4:22 AM said...

Azwandy: terima kasih ya..ya bah terasa juga bahang nya tu..hehe..=)

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 24, 2010 at 2:58 AM said...

awat golap yo...heheh

Trackback by db cooper August 26, 2010 at 2:15 AM said...

perkh kek nie febret gua kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...