Followers

::Dapat Blogwalking Award..Tq Poet Dusun Bayu::

| Monday, August 23, 2010 | |
salam semua...
dengan ini saya ucapkan setinggi-tinggi perhargaan
dan ucapan terima kasih kepada
yang telah memberi saya award
BLOGWALKING AWARD 2010
(cit..ayat nak skema..tak boleh ayat tu...hehe...sekali sekala ubah style skit..lalala..=)..)


ini kali kedua saya dapat award daripada CIKGU AZWANDY...
terima kasih sekali...=)

Syarat penerima anugerah ini kena jawab beberapa soalan.
Soalannya ialah:

Soalan 1
Apakah yang bermain difikiran anda sekarang?
sempatkah umurku mencecah 30 tahun..huhuh...cam mana lah agaknya wajahku..lalalala..

Soalan 2
Apakah nama samaran anda?
ada juga orang panggil namaku dalila..dalil..diyana..abang sepupuku panggil aku drakula cz waktu aku kecik gigi depan dah rongak..tinggal taring ja..hehe

Soalan 3
Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
ibu dan abahku..adik-adikku yang ku sayang...kawan-kawanku...=)

Soalan 4
Panggilan untuk si dia?
still single mingel...lalala..jd ndak ada jawapan khusus..hehe

Soalan 5
Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
semestinyer saya impikan atau mahukan kejujuran..keikhlasan hati dan budi bahasanya..dan saling hormat-menghormati..=)

Soalan 6
Blog mana yang anda selalu lawat?
Qamarul Abdullah's Blog
Trimatra Aniza Wahit
POET DUSUN BAYU
mama zharfan

sugar2 kapas strawberry

cahaya kewanitaan

everything for you

expresion de higado

L.O.V.E

Retorik Cinta Semalam

Nor Liyana Sanaa

Soalan 7
Tag 15 orang blogger...
mama zharfan

sugar2 kapas strawberry

cahaya kewanitaan

everything for you

expresion de higado

L.O.V.E

Retorik Cinta Semalam

Nor Liyana Sanaa

Wonderful of Life

dunia_aku4eva

seCeBis raSa uNtuK di RaSa

PUTRAROCKER

ZACK ENTRY

zulkbo

A Journey Towards Happiness

9 comments:

Trackback by zulkbo August 23, 2010 at 11:03 AM said...

salam..
alahai..ada dalam senarai ke
saye ni?terima kasih ingat kan kita
moga sihat selalu orang di sana

Trackback by Azwandy Bin Muhamad August 23, 2010 at 11:17 AM said...

tahniah ye...

Trackback by dayana August 23, 2010 at 11:29 AM said...

Zulkbo: tahniah...orang kata pe amal jariah skit..hehe..

Azwandy: terima kasih banyak-banyak...=)

Trackback by Aku Pencinta August 23, 2010 at 5:36 PM said...

Terima kasih atas award yang diberi

Trackback by ZACK ENTRY August 23, 2010 at 7:45 PM said...

thankz for the award..=)



latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 4 (Gua Intan)

Trackback by dayana August 23, 2010 at 7:56 PM said...

Aku Pencinta & ZACK ENTRY: sama-sama..selamat berpuasa..=)

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 24, 2010 at 3:01 AM said...

tq dalila...kena wat tugasan lah ni ye...heheh

Trackback by Aniza August 24, 2010 at 9:08 AM said...

Salam...
TAHNIAH. Teruskan berblogging. Wandy dah tag jadi tak dapat tag Dayana.
Dan terima kasih sangat2 sebab jadikan blog Trimatra sebagai laman pilihan singgahan. Sangat2 menghargainya.

Semoga Allah merahmatimu dan selamat berpuasa yek ^_^

Trackback by Q August 24, 2010 at 6:28 PM said...

tahniah..dan seperti biasa Q lambat jd tak dapat nak tag dayana. huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...