Followers

::"Great Moment With Parent" CONTEST by Sachi Asukai::

| Tuesday, August 17, 2010 | |
salam semua..contest ni memang best..rugi kalu tak join..
emmm nak masuk contest ni mesti la ade syaratkan..hehe..
syarat-sayaratnya klik di SINI
*********************************************************************************
inil lah hartaku yang tidak ternilai buatku iaitu ibu n abahku..adikku dan nenek ku..
ibu bapa ku lah yang membesarkan aku..
mereka lah mendidik..mencurahkan kasih sayang..dan mengajarku erti kehidupan...
ada kala sikapku yang keras kepala tetapi ibu bapaku tetap memberi kasih dan sayang kepadaku..aku bersyukur..
aku sangat sayang sama ibuku..ibu lah yang tak pernah merungut...seorang yang penyabar..ibuku juga yang selalu berdoa untuk kami adik-baradik..
ku juga sayang abah..abahku dari segi riak wajahnya agak garang tapi beliau lah yang telah memberi inspirasi kepada ku untuk mengubah ke arah yang lebih baik kerana 6 Ogos lalu abahku terima ijazah sarjana muda di UKM..tahniah abah..
***********************************************************************
member tag
penganjur: Sachi Asukai

3 comments:

Trackback by Q August 17, 2010 at 12:01 PM said...

wa......nak join jugak
(teruk betul la kalau dah gila contest ni) huuhuhuh

Trackback by Sachi Asukai August 17, 2010 at 7:10 PM said...

slm dear..thanks for joining!good luck!^^check ur name at my list contestant yah!=)

Trackback by dayana August 17, 2010 at 8:25 PM said...

Q:join la sekali..memg di alu-alukan..hehe..

Sachi Asukai: tq2..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...