Followers

::Dugaan Betul::

| Thursday, August 19, 2010 | |
emm entry tadi citer hal sekolah..cikgu-cikgu..dan segala macam benda lah..
(cit..perasan lebih pulak minah nie..ahakss)
ni citer petang tadi pulok..
housemate aku ajak pergi ambil gaji kijer partime...
dalam pukul 4 petang kiotrang gerak pergi ke sana...
bila dah sampy kat tu aku boleh terlupa nak telefon encik hanafi cz dia yang jaga part gaji kerja partime..
tapi aku mesej je kat dia dan bagitau nak amik gaji untuk 1 ogos..
tu la..dah sampai baru nak mesej kat dia..huhu..cam mana la aku tak boleh nak ingat..
(lain kali cik dalila oi kena la alert...:P)
member aku pun terjengul kepalanya..cz dia chek encik hanafi ada ke tak kat room..
fuhh naseb kitorang baik..ada pun dia..
firdt ambil claim salary pastu kena pergi kat kaunter di bahagian kewangan
tengok-tengok ramai betul orang berbaris panjang nak amik gaji..
dalam 1 jam aku dan member tunggu turn nak ambil gaji..huhu..
berlaku pulak ketidakadilan pulak kat situ..ada budak laki ni potong line kitorang taim nak ambik gaji..
alih-alih aku tengok orang kat kaunter tu bagi rm50 daripada beberapa slip claim gaji dia yang dia ada..
kerana orang kat kaunter tu kata..nama dia tak ada dalam senarai seperti dalam slip claim gaji dia..haaaa tu la..lain kali jangan potong barisan...kihkihkih...
bulan puasa pun perkara kecil yang tak elok...
kalu anda jadi situasi cam ni taim bulan puasa..nak marah ke atau diam kan je...
emmmmm
otw nak balik umah..kereta housemate aku plak wat hal..tapi naseb baik kereta tak mati kat tengah jalan yang jam teruk...
cz kereta member bunyi tu lain macam..jadi berhenti lah kat kawasan padang..
aku pun duduk kat batu..ye la aku pun bukan tahu pun pasal kereta taim kereta buat hal...
nak bawa kereta pun tak reti..apatah lagi lesen aku sendiri yang dah sememangnya tak ada lesen....huuhuhu...perutku dah nyanyi-nyanyi..
pastu buah hatinya chek kereta ok rr sikit..hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...