Followers

::Majlis Berbuka Puasa..&..Panggilan Sayang..=)..::

| Saturday, August 28, 2010 | |
  1. salam semua..saya harap kamoo semua sihat-sihat belaka di bulan ramadhan ni...=)..emm hampir 2 minggu aku tak kijer partime cz aku dengan praktikel aku ni kena rush skit.. seminar keibubapaan yang akan di jalan lepas raya nti..
  2. hari jumaat hari tu encik hanafi call aku boleh masuk kije tak kan..jadi aku pun tak confem lagi nak kijer atau tak sebab aku kena tanya member serumah aku nak join sekali ke tak kijer...jadi dalam tengahari hari sabtu dia call lagi..aku cakap aku boleh masuk kijer tapi masalah transpot pulak..jadi aku,miza n fatin masuk kijer dalam pukul 5 petang..encik hanafi amik kitorang naik van...
  3. dah masuk kijer tu kena puchcard dulu n salin baju BQT..supervisor aku suruh kitorang duduk n rehat-rehat dulu..aku pun tak tau event apa mereka buat time tu..aku pergi jengah tengok dalam dewan..rupa-rupanyer syarikat SIMEDARBY dari zon Selangor,Pahang dan Negeri Sembilan buat majlis berbuka puasa untuk anak-anak yatim..
  4. aku dan miza jaga part VVIP..kena surve makanan untuk 2 meja bulan VVIP...uishhh tak menang tangan nak surve dua meja..tapi naseb baik wawa tolong aku...
  5. masa aku surve kan seorang wanita panggil aku dengan panggilan sayang..emm rasa terkejut pun ada..terharu pun ada..hehe..dia ibarat seperti ibu..dia tidak sombong...dia seorang yang peramah..dia pun tanya aku ni kijer full time atau patime..dia tanya lagi aku ni amik kos perhotelan ke..hehe...aku pun jawab dengan apa yang di soal...aku pun jadi tertarik dengan senyumannya..weeee...=)
  6. pesanan ringkas...lakukan sesuatu kijer dengan ikhlas dan jujur..jika melakukan keadaan terpaksa air muka kita nampak tak manis..huhu..hati dan jiwa pun tak tenang...tq..=)

2 comments:

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 28, 2010 at 7:17 PM said...

ko keje mana dalila? macam hotel jerk...aku ingat laki lah panggil ko sayang.kalu laki dah ada pakwe lah ko...heheeh

Trackback by dayana August 28, 2010 at 8:09 PM said...

hawa:kije partime kat hotel..calon pun belom de lagi hawa..hehe..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...