Followers

::Peraduan Raya Dalam Kenangan::

| Thursday, August 12, 2010 | |

Salam semua..
Gambar diatas adalah rakan-rakan sekolah saya semasa tingkatan 6 2005/2006
Waktu itu memang seronok berjumpa kembali dengan mereka semua
kami beraya dirumah cikgu Yusri pada tahun 2009
sewaktu beraya dirumah cikgu yusri, kami dihidangkan juadah laksa…
macam tau-tau je kegemaran saya laksa…hehe..
selain itu,
kami pun beraya di rumah cikgu hussein di kampung tehel…
taim tu kami tiba di rumah cikgu hussein hampir waktu senja…
cikgu sediakan juadah bihun goreng…memang best….
member tag:

5 comments:

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 12, 2010 at 6:59 AM said...

heheh..tq dalila...aku akan buat...eh nice pic tu..lalala

Trackback by Aniza August 12, 2010 at 8:03 AM said...

wah...cepatnya siap kerja umah utk peraduan ni?
suke sentuhan baru blog ni..sejuukk...

Trackback by dayana August 12, 2010 at 8:08 AM said...

tq hawa n aniza...=)

Trackback by Azwandy Bin Muhamad August 12, 2010 at 9:06 AM said...

Salam..

Patut la mcm kenal je yg berbaju kuning tu... Cikgu yusri rupenye... Hehe...

Thanks dayana join contest ni...

Trackback by Azwandy Bin Muhamad August 12, 2010 at 9:12 AM said...

Salam..

Patut la mcm kenal je yg berbaju kuning tu... Cikgu yusri rupenye... Hehe...

Thanks dayana join contest ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...