Followers

::Di Pendekkan Citer::

| Wednesday, August 18, 2010 | |


salam semua...

doh tadi tenet bual hal..

pasal entry panjang cm gitu abis semuanye..huhu..

tamboh panjang jela-jela..

jadi ringkaskan citer...hehe..

lalala...


entry dulu aku kata tak tidokan..

ingat dok..kalu tok ingat ambo dok kisoh pun..

gini citer nyer..

-

-

-

taim tu dalam 3 pagi

adik laki aku lom balik rumah lagi..

mok ayoh dok riso ke dia...taim tu ngadap lappy dengan blog..

pastu ayoh suruh call..

nak call pulok guna nombor telefon member dia..

naseb baik jawab call..kalu dok ..tok tahu wat lagu mana..

tanya dia duk mana sekarang..

kate dia tengok movie kat umah kawan dia..

dia kabo jap g dia balik umah..

pastu dalam setengah jam dok balik umah..tipon semula ke dia..

dia kata otw balik..

ayoh doh rr tahan marah..tunggu pulok dia balik umah..

mok dok pusing pale mikir ke dia..

bila adik aku sampai je umah..

terus kena jerkoh..

aku dengor jadi kecut perut aku..terkejut aku..aku pulok jadi takut..

doh kena jerkah gaya gitu..

adik aku pulok buat muka selambe je kena jerkoh..pastu terus dia masuk bilik..

naseb baik dia dok melawan..huhu..

pastu tok semena-mena rumah jadi sunyi sepi..

aku pun layan rr lappy aku sampai ke sahur...

mase tu la aku dok tido langsung...



akhir nya terluoh gok aku. dengan ringkasnyer..weee...



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...