Followers

::Hanya Setahun Sekali::

| Friday, August 27, 2010 | |
  1. sebelum aku balik seremban...mak aku ajak pergi beli baju raya...masa tu mak aku dah beli beli baju raya kat First Lady kat tesco..baju kurung mak aku...pastu mak aku tanya berkenaan tak..aku pun cakap terus terang aku minat baju tu tapi kaler plak cam agak tua skit..kaler x berapa nak terang...ngada-ngadakan aku..mak aku nak bagi free..aku plak tolak mentah-mentah..bertuah betula punyer anak...lalala...:P..n then mak tunjuk katalog baju FL..bila tengok baju kat katalog tu dah macam giler meroyan..macam tak pernah tengok baju kot...lalala..=)
  2. emm aku,mak dan mia ikut la pergi beli baju raya kat FL...aku sendiri pun tak tau nak pilih mana satu..banyak pulak pattern baju sekarang ni..ishh kalu dah namanya perempuan memang cerewet nak pilih baju....
  3. aku bab memilih baju kurung mana yang aku suka pun aku tau tahu kemahuan diri-sendiri..alih-alih minta tolong mak aku gak pilih baju..aku bagitau mak aku nak jenis baju yang tak langsung bunga-bunga..mak aku pilih baju untuk aku kaler merah n pink...bila try test baju yang mak aku pilih tu mengadap plak depan cermin yang ada kat FL tu..macam tak percaya betul ke aku ni..pastu mak aku tanya aku..ok ke tak..aku jawab entah lah mak..aku plak kata cam ni..kalu mak tengok dila pakai ok dila pun ok je rr..
  4. tak sampai setengah jam agak nya beli baju tu...cepat dan pantas..hehe..emmm tu tak termasuk lagi kasut raya..nampak nyer macam beraya sakan je tahun ni...huhu..puasa pun dalam 2 minggu...dah sibuk nak beraya...anak sapa la nieeeee..:P
  5. mak..dila nak ucapkan terima kasih kat mak..bersusah payah mak beli kan baju untuk dila..sabar dengan kerenah dan perangai dila ni...apa-apa pun dila bersyukur sangat dapat mak yang sangat baik...dila bertuah sangat-sangat dapat mak..hanya taon sekali beli baju baju raya..memang best...
  6. lagi satu aku bersyukur apa yang ada...Allah memberi rezeki..Alhamdulillah...
  7. haaaa..nak beli baju raya tu beli ikut kemampuan ye...n buat la pemilihan secara berhemah...=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...