Followers

::SK PAROI JAYA::

| Thursday, August 5, 2010 | |
hari selasa 3 0g0s...
ku dah dapat panggilan telefon daripada ibu bapa pelajar dari sekolah SKTPJ..
mereka menanyakan macam mana program tu dilaksanakan..
cz pada hari-hari sebelumnya kami hantar dulu surat-surat sebanyak 50 keping untuk diposkan kepada ibubapa pelajar tersebut...dan surat-surat tu di serahkan kepada encik man dulu dan beliau yang menguruskannya..
dari situ juga beliau beri arahan kepada kami untuk membuat phonecall dan get ready dengan setiap panggilan daripada pihak penjaga dari sekolah tersebut..
pada hari yang sama juga kami pergi ke SK Wawasan cz dah buat appoitment dengan GB sekolah tersebut untuk menerangkan dengan lebih lanjut lagi mengenai program tu..tapi kata GB apa-apa program yang dianjurkan oleh pihak luar seperti kami yang melibatkan kerjasama kedua belah pihak harus refer dengan pihak sekolah cz katanya lagi ia memudahkan berurusan..jadi segala program yang telah dirancang oleh kolej kami, kami akan usulkan sesuatu program itu kepada pihak sekolah..
Respon positif dari GB SK Wawasan dan beliau bersetuju dengan program seperti ini..
dalam masa terdekat, dalam bulan Setember program dari kolej kami akan membuat program seminar keibubapaan dengan tujuan menerangkan lebih lanjut mengenai program pengambilan anak angkat KTA..
semoga apa yang dirancang dapat dijalankan dan dilakukan dengan jayanya..insyallah..amin..
..wassalam..

2 comments:

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin August 5, 2010 at 12:50 AM said...

wah...bz lah ye skunk...hehehe

Trackback by dayana August 5, 2010 at 1:02 AM said...

tau xpe...huhuhu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...