Followers

::happy and lucky day..secret recipe..20/10/2010::

| Wednesday, October 20, 2010 | |
salam kepada bloggers...
hari ni ku rasa happy n lucky day..
alhamdulillah
cz masa kami bertiga nak makan kek secret recipe kat jaya jusco cz sambut besday ina..emm memang best..weee..
3 orang ni jalan kaki nk ke sana
tup-tup ada sebuah kereta myvi berhenti ke arah kami dari belakang..
takut jugak waktu tu..bila kami tengok seorang wanita..nasib baik bukan lelaki..kami tak kenal langsung wanita tu..tak pernah jumpa pun..huhu
wanita: nak pergi ke JJ ke?
iza: ya
wanita: saya pun nk ke sana juga..cz kerja kat sane..mari lah..saya hantar ke sana..
kami bertiga tanpa syak wasangka naik jugak la kan...(kami nampak dia pakai uniform JJ)
wanita itu hantar kami bertiga ke sana..
dah sampai JJ tu...ucap terima kasih kat wanita tu..
kami bertiga pun terus tempat yang dituju..=)
ni la gambar kami bertiga...tq iza n ina...cz tumpang sekaki camera mereka berdua..wakaka..

ina n iza..myhousemate...tq dear..
kek yang amat manis..jadi pening dibuatnya...huhu..
tapi sedapppp..emmm..yum..yum..

xde kije..posing dulu..sebelum bedal kek..poyo je..:P



1 comments:

Trackback by einaz shah rizal thomas October 21, 2010 at 2:43 AM said...

blog walking
cantik tuan punyer blog ni...
;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...