Followers

::copy n paste atau sebaliknya??::

| Monday, October 11, 2010 | |
(amik kat google imej..ni pun copy n paste gak..uhukuhuk..:P)

salam semua..hari-hari ceria..hari-hari badmood..
hari-hari marah, phd dan segala macam hal lah semuanya ada...
semuanya orang merasai hari-harinya tersendiri..betol tak?
kalu tak betol tolong betulkan ye..:P
entry hari ni...copy n paste...
penah buat copy n paste?
tolong mengaku cepat?..
dalam hati mesti kata tak atau ye..ehh pandai plak aku nilai org dalam blog sendir..
uhuhuhu...
kalu kat mulut nak mengaku tak...soalan tu tak blah...huhu
aku mengaku aku pun pernah buat..
disebabkan ape..buat kijer last minit...itu dulu punyer citer..huhuhu..
tak kira lah kije pe pun..
semestinya asingment..
korang suka tak hasil kijer korang ditiru bulat2 tanpa mengubah apa2..
korang mesti marah sangat2 kan...
nak tanya pendapat korang adakah kijer copy paste
ni menunjukkan sikap kite yang sebenar..?
adakah orang akan menilai hasil kerja kita?
ye aku tahu setiap manusia pernah membuat kesilapan...
jadi muhasabah diri kita sebaik mungkin..=)

1 comments:

Trackback by Aniza October 17, 2010 at 1:13 AM said...

sebagai tanda penghormatan terhadap empunya karya, ku tak akan tiru dan tampal tanpa izin tuan punya. kalau sendiri punyakan lebih bagus? bila lagi nak maju?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...