Followers

::Arrrrggghhh..fobia aku dengan kucing yang bernama Nanny::

| Wednesday, October 6, 2010 | |
waaaaa..
hari nie berperang...huhu..bukan berperang tembak-menembak..
ni berperang untuk menyiapkan laporan praktikum 50 muka surat..
seperti biasa la malam ni bertungkus lumus nk siapkan..huhu
my roomateku setiap malam akan bawa Nanny masuk tido bilik..
aku ni penakut dengan kucing...
ishhh takut tahap gaban..
ni tengah nk siapkn laporan praktikum ni Nanny nak manja-manja plak
dengan aku...ishh menjerit lah aku malam-malam nie..
disebabkan hanya takut seekor kucing..wawawa..T-T..
Nanny ohhh Nanny...
ko ni aktif sangat malam-malam eak..
sehinggakan aku tak boleh nk fokus gara-gara ko Nanny..huhu
cian plak kat ko jadi masngsa keadaan...wakaka..
takutttt kucinggg yanggg bernamaaa Nannyyyyy...waaaaa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...