Followers

::semalam dan hari ni...::

| Monday, October 4, 2010 | |
1.semalam nak pergi rumah parent..bila dah sampai..aku call tuan rumah..
kata kat puan kitorang dh sampai..
alih-alih kawan aku tegur..ko call sape?
mase ku kawan aku try pergi tanya budak kat depan rumah yang kitorang sampai..
katanya ayah dia ada..tapi bila ku tgk mak budak tu yang keluar dr rumah...
aku dah cuak...aku dah tersalah call orang..
orang yg aku tersalah call tu dia kata dia tak de kat rumah cz dia de kat kat KL..
aku pun terus off..
adus..malu aku wei....
kawan aku tolong aku..dia tolong sms kn..minta maaf..
kitorang dah buat temujanji dengan orang yang aku tersalah call tu selasa minggu yang satu lg...
huhuhu..lega la sikit waktu tu..
2. pagi tadi bangun lewat..cz seharian keluar semalam..work n work..
dekat tengahari cam tu aku setelkan buku log uum dan buku lof etiqa..
tak lupa juga setelkan case..case pelan tabungan pendidikan...
lebih memeningkan kepala hotak aku ni laporan praktikum uum yang 4 bulan tu..
belum aku setelkan lg..minggu ni dah nak kena submit..jadi makin huru hara ..huhu..
petang plak hantar buku log uum dan buku log etiqa kat encik kamaruzaman..dia agensi etiqa..
pastu bincang tentang plan program untuk 18 dan 19 hb 10 ni...
lepas dah bincang hal2 program n dh hantar laporan-laporan semua..
kena jumpa prospek dengan kata len jumpa parent..
closing case..cz kitorang pergi rumah parent tu dia amik pelan tabungan pendidikan etiqa..
3. dah setel berurusan dengan parent malam tadi..kitorang pergi makan kfc kat jaya jusco kat seremban dua..
dah mengisi perut masing-masing kan..balik rumah terus..rehat serehatnya...
tp dalam pale otak duk pk laporan praktikum lum siap-siap lagi..T_T
abih tu dila,ko dah tahu benda tu lum siap nape tak siapkan..banyak alasan plak
ko beri..huhu..sempat lagi tu update blog...wawaaa..
utamakan perkara yang lebih penting dulu..tahu plak ko dila...
lu pk la sendiri dila oiii...huhu...
ok..wassalam..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...