Followers

kerana bus..aku tetap nk balik..

| Sunday, October 31, 2010 | |


salam semua..macam macam aktiviti korang hari nie...diharap semuanya berjalan dengan lancar..emmm kelmarin hari jumaat hari tu aku kena setelkan hal sekolah kena p hantar surat untuk program anak angkat..tapi duk fikir nak balik melaka punyer pasal time tu cz member aku kawin pada hari sabtu dan time tu gak la kan ada kije nak kena setel..dan pelbagai ragam dan masalah yang timbul..tapi takpe segala masalah yang ada tu kena hadapi gak kan..kalu tak, tak semua nak mudah je..huhu..(T____T)

dah selesai kije pun memang degil aku tetap nak balik melaka gak waktu tu..huhu..malam tu aku nak beli tiket 7.30 malam tak ada..huhu..pastu orang kaunter tu kata pergi kat bawah tengok ada bus pukul 7.30 tu..dengan langkah agak laju dan lambat aku pergi gak la kan..ye lah macam aku tak pernah balik melaka bertaon-taon kot..(=____+)..huhu..naseb aku baik lagi..ada bus waktu tu...aku pergi semula kat kaunter, aku kata ada bus..pastu dia kata try tanya driver bus boleh naik ke tak dan dah alang-alang aku kaunter tu aku terus beli tiket seremban ke melaka...


dengan kasut tapak tebalnya aku melangkah..dan dah la jalan pun terhenjut-henjut..huhu..sedih barangkali..(T_____T...dengan muka sebal aku terus tanya driver bus..boleh naik ke tak kan dan dan aku tak de tiket nak balik..driver tu kata plak aku macam ni "kalu dah ramai orang dik,dik kena turun bus"..rase nak nangis pun ada..huhu...aku tetap naik bus..menunggu orang naik bus dan dalam keadaan tengah nak balik sangat tu dan rasa berdebar-debar...ramai gak yang naik takut aku dah duk tempat orang kan..emmm memang dah kena..aku dah duk tempat orang dengan muka yang tak bersalah..(=______=)..aku pun tukar tempat duduk, duduk sebelah kanan...aku masih lagi memerhati takut-takut ada orang lagi ke tak naik bus...huh dengan perasaan leganya aku bus bergerak, aku tak payah turun... dan aku gak seolah-olah naik bus free tak payah bayar...haha..gelak setan...emmm dah separuh perjalanan kena pulak tukar bus, bus dua tingkat plak..dan sah-sah lah driver pun lain la orangnya..hhehe...(=___+)


akhirnya aku sampai gak ke melaka malam tu...weee..dan keesoknya aku pergi dengan kawan lama aku pergi rumah member aku kawin...ni nak promote skit..tanpa segan silunya memberitahu..wakaka...kawan aku ada amik gambar masa wedding tu..jadi blog dia nama Lensa.Hayati..gambar aku yang menyibuk kat blog dia ada kat situ...lalala..=)


1 comments:

Anonymous — October 31, 2010 at 11:27 PM said...

lain kali beli tiket awal

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...