Followers

::realiti kehidupan::

| Tuesday, October 12, 2010 | |
salam semua..alhamdulillah syukur kepada Allah..rezeki yang tak pernah putus...sebenarnya realiti hidup seseorang ni ada pelbagai kisah suka dan duka...emmm..macam emotional lah plak..hari tu kami berlima..aku,iza,syaf,zupki n zul pergi berjumpa dengan seorang guru wanita..cz guru wanita setuju nak ambil tabungan pendidikan etiqa..jadi kami bantu mane lah patut...semasa kami berjumpa dengan guru wanita tu kami panggil puan...katanya tak perlu berpuan-puan ..panggil sajalah ibu...katanya lagi anak dia pun sebesar kami...kami tersasul juga sekejap panggil puan..sekejap panggil ibu..ibu ni seorang ibu tunggal..ibu ni juga mempunyai 8 orang anak..3 orang perempuan dan 5 orang lelaki..anak perempuannya yang sulung umurnya dalam 19 tahun dan belajar kat UNIZA...dan anak lelaki bongsu umurnya 4 tahun...bila ku melihat wajahnya dalam kesusahan...ibu menahan sabar karenah anak-anaknya..arwah suaminya meninggal dalam tidur ketika anak bongsunya 3 bulan pada tahun 2006...ya Allah sejahterah keluarganya..permudahkan urusannya..dan berikanlah rezeki kepadanya..amin..sama-samalah kita berdoa untuk arwah suaminya..Al-Fatihah...

2 comments:

Trackback by maslinamansor October 13, 2010 at 12:59 AM said...

Al-Fatihah buat arwah...
Harap pada suatu hari nanti dapat la anak2nya membalas segala jasa ibu mereka

Trackback by dayana October 13, 2010 at 3:14 AM said...

mudaha-mudahan...amin..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...