Followers

::macam-macam hal...tapi alhamdulillah::

| Wednesday, October 27, 2010 | |
(google imej)

salam semua...diharap korang semua ceria..emm kalu ada masalah tu dengan hadapinya dengan sabar dan tenang..itu semua ujian dari Allah..reda dan berserah kepadaNya..emm pandai plak aku bermadah-madah..opppss terlebih perasan plak minah ni kan..ok-ok..


syukur kehadrat Allah SWT..rezeki yang datang dengan izinNya..syukur Alhamdulillah..ku harap dengan pemberian daripadaNya, jangan jadikan aku ini lalai, riak, takbur dan elakkan lah perkara negatif dalam diri ku ni...jadikanlah aku orang yang sentiasa bersyukur..amin..


emmm pagi tadi aku lewat..memang tak bagus anak dara bangun lewat..tahu pun..(>_<)..huhu..alasannya tido lewat..huh..dah mengaku plak tu..cz badan rasa letih..seharian kerja..kerjanya duk buat kerja semalam dan petang tadi buat perkara yang sama duk buat melipat-lipat surat yang bertimbun..mesin photostate petang tadi asyik tersangkut je..memang dugaan betul la..tu la kena banyak sabar..T___T....


gara-gara alasan aku tido lewat bangun plak lambat aku tak p Sk Taman Paroi Jaya..roomateaku and the geng yang pergi sekolah pagi tadi..aku pulak duk setelkan borang tabungan pendidikan etiqa..huh..benda alah tu kena teliti betul-betul..kalu saya salah buat kena la sabar..emmm kalu buat kerja tu kena tenang..setenang-tenang air di kolam..ecehh..dah melalut ke laut dah plak...(=_+)...


ok la..aku nk undur diri dulu no..buat sesuatu kerja tu ikhlas tau..dan senyum-senyum selalu...wassalam..=)

2 comments:

Trackback by Q October 27, 2010 at 8:36 AM said...

anak dara bangun lambat? ish ish ish....

Trackback by dayana October 27, 2010 at 8:57 AM said...

ishh buat malu je kan..jgn amalkan selalu tak bagus..hehe..(=_=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...