Followers

::lagi 2 bulan::

| Tuesday, October 19, 2010 | |
(google imej)

salam kepada bloggers..harap semua ceria walaupun adalakalanya sedih,kecewa..hadapinya dengan tabah..sejak akhir-akhir ini coretan puisi peribadiku ku luahkan di blog ku sendiri yang tak seberapa ni..bukannya apa,bila sesuatu yang terlintas difikiran yang berserabut dan kadang-kadang tu perasaan itu hanya di pendamkan saja..di blog ini lah menjadi rutinku untuk ku coretkan..maaflah jika blogku ini tidak seperti bloggers lain yang mahir dalam penulisan..ok..tukar topik..

minggu hadapan, pelajar junior kolej ku akan menghadapi peperiksaan akhir dan selepas mereka habis perperiksaan..semestinya mereka akan cuti semester...sedang mereka cuti semester aku dan rakan-rakan lain bekerja kerana praktikel ku dengan pihak kolej ku dilanjutkan 2 bulan lagi..lagi 2 bulan itu lah akan ada program anak angkat kolej aku untuk pelajar tahun 1 hingga 4. jadi aku dan ahli kumpulan akan pergi semula ke sekolah masing-masing berjumpa dengan guru besar untuk beritahu program tersebut..tiada kerja mudah untuk dilakukan..tapi kena teruskan juga untuk menimba dan mencari pengalaman baru..selesai saja semua program, akan berlaku dalam pemikiran ku..sama ada aku nak meneruskan kerjaya dalam program ini atau sebaliknya..tapi aku rasa melihat keadaan dulu..insyallah jika gerak hati kata untuk meneruskan kerjaya ini, akan ku teruskan dan redha dengan ketentuanNya..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...