Followers

Benda baru..

| Monday, June 14, 2010 | |
gambar nie time raya..oppss..gambar yg dh lepas..hehe..

mula ku perkenalkn diriku...
nama ku nor dalila diyana..just call me diela ke, dayana ke, diyana ke..
panggillah nama pe pon yg penting panggil nama tu biar kena pd orngyer..hehe..
sekarang nie aku baru abis belajar dan sekarang nie praktikel kat seremban selama 6 bulan...
sebelum nie aku bekas pelajar kolej teknologi alpha seremban dua..
mesti yang x penah dgr nama kolej tu kan..cm pelik ke bunyi nyer..huhu..selama aku belajar kat sana 3 tahun bnyk btol kenagan pahit dan manisnyer..
tp aku rasa bnyk pahit..yelahlah kan itu semua lumrah manusia kena hidup dalam dunia realiti...
kena reda..tabah apa jua cabaran yang dihadapi...:p..
aku sbenarnya dh lama nk wat blog nie..time tu xde masa yang sesuai..
bila pk balik rasanya time nia la kot masa yang sesuai aku nl wat blog nie...
sebelom nie aku de wat blog tp jalan2 gak blog aku tu..cz time aku xde idea apa yang aku perlu tulis dalam blog pd waktu tu la..
aku create blog ni just kongsi dengan blogger yang dh berpengalaman n yang pandai dlm penulisan..
aku pon baru nk belajar bagaimana nk penulis yang baik..
harap2 aku dapat belajar dr blogger sekalian..hehe..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...