Followers

::mencari identiti::

| Tuesday, June 22, 2010 | |


ku baru ni ha menhayati lgu gemuruh..penyanyi nyer sape lg kalu bukn faizal tahir..sebenar nyer ku tahu lagu nie..tp cuba hayati lirik lagu nie betul..ia boleh naikn semangat seseorang apabila ia sedang kejatuhan maknanyer semagt dia ilang la..suka sgt bila dgr lagu nie..jdkn ia suatu yg positif untuk membntuk jati ke arah yg lebih baik..emmm..cm dh jd pakar motivasi lh plak..hehe..eee perasan lebih minah nie yg tulis blog nih..huhu..

dari situ aku leh mengenalpsti d mana de kelebihan dan kekurangan dlm diriku..aku pon baru nk belajar sape diri aku sebenarnyer..cz dlu2 aku ni x tau pe yg de dlm dri ku..pe kehndak ku bila nk capai sesuatu perkara tu..pe yg aku leh buat aku boleh atau menilai keadaan dri ku nie cm ane..kalu keadaan ku yg masih keadaan suam2 kuku..aku akn minte pndapat org di sekelilingi ku bgmana keadaan ku berhadapan dgn mreka,cara tingkah laku ku cm mana dan len2..org2 yg di sekeliling kite yg menilai dri ku nie cm mane..dr situ aku akn perbetulkn pe yg x betul atau salah dlm diri ku..dr situ juga lah aku akn dapat pengalamn org2 di sekeliling cara diww memberi pndgn dn pndapat sama ada ianya positif atau sebaliknyer..amik yg positif jd kn ia satu pengalamn dan mempelajari bnde baru..emm jika negatif jgn jd ia satu ikutan ambil ia satu pengajaran agar tidak terjebak dan tidak terpengaruh dgn bicara dn tindakn nyer..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...