Followers

HaTi X keRuAn..

| Tuesday, June 22, 2010 | |
23 jun 2010(rabu)..pukul 2.33 ptg..

emmm tibe2 hati x keruan nih...entah aku xtau pe sebabnyer...sejak 2 3 hari nie..asyik dup dap dup dap nie..x senang hati aku d watnyer..aduyaiii..emmm nmpknyer pe dh jd dgn aku nie..aku sndri pon x pham..seolah2 de bnde yg xkena..harap2 jgn la de sesuatu yg x baik..x mau la aku jd macam tu..eeee..tolong la..xmau2..ya Allah tolong la hamba-Mu nie...keadaan aku sekarang dh cm x keruan..pe nie dila..aku xnk jatuh merudum..aku kena bangkit gak..aku xmau jd cm dlu...aku xmau kena dipjak2..aku xmau jg d bawah katak tmpurung..tp tnye hati ku tiade jawapn pe sbnrnyer trjd dlm dri ku nie..mb Allah sahaja yg tahu keadaan aku sebenarnya..aku hnya merncg Dia yg menetukn segala-galaNya..wat la hatiku nie rasa x senang sgt nieeeee..Ya Allah berikanlah aku petunjuk dariMu Ya Allah..aku mengharap sgt pertolongan dari Mu Ya Allah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...