Followers

jadi liar buat sementara...

| Wednesday, June 16, 2010 | |
emmm rasanyer x panah seumur hidup ku jadi cm nih...bukn nyer nk wat jahat..tp niat ku bukn nk melakukn pekara yg di larang..ku melihat di sekelilingi dn di persekitarn ku bnyk mengajr aku erti kehidupn pelbagai ragam manusia..
time kelas ptg td dgr diorg nk g tgk wayg karate kid..
pastu ku x tau lah plak diorg dh bli tiket..
naseb baik iza tlog bgtau diorg niat ku nk ikut same..
tp time tu aku memg nk tgk sgt...
emm rezeki nmpknyer,azila kata kat boby yg aku ikut sekali dgn diorg..
boby kata time dia kije dia bli tiket...
azila kata cter tu start dekat kul 12 mlm..
aku kata lewat sgt..
pasti azila kata diorg de..
emmm pa lg aku..aku pon setuju lah...
emm dlm kul 10 lebih (malam waktu tu) azila msej aku, dia kata kite g jaya jusco dlm kul 11 mlm tp sebelum tu dia surh aku dtg kat umah dia dlm kul 10 stgh..
tu2 dpt msej dr shida..dia nk amik aku naik motor..azila plak ntar msej balik..dia kata ubah plan..aku go on je lah...
tepat jam kul 11 mlm aku 2gu shida amik aku..
2gu lh skjap tp time ti rasa seram sejuk plak bila 2gu kat bawah..haha
tup2..shida pon dtg...
smpy kat jj aku n shida 2gy azila, mai, nida n jang..tp bobby 2gu kitorg kat dlm jj...
sbelum tu azila n mai sampi dlu smntara nida g ambil jang kat umah...
smbelum jang smpy jj kami sempat berposing jap. bergmbr punyer psal..hehe
emmm time tu jang pon smpai...
kami bergerk ke sana...
tgk2 nmpk popcorn..pe lgi aku bli rr dgn air mineral skali..tup2 sekali kena bayar 7.90..trkejut gak sihh..
duit ku melayg..
emm pastu bobby bg tiket wayang hrganye rm6 sja berbnding tgk kat klcc smpy 13 sms tgk cter the a team..
sebelom masuk ke blik wayg..pe lagi kerja kitorg kalu x miss berposing...ambil gmbr jawabnyer..hehe..
sit aku no L11..
sit aku atas duk sorg di apit org aku x kenal lgsung..
yg len duk sit depan...
tp bila tgk cter karate kid tu memberi semangt motivasi yg tinggi..
di sebalik cter tu..jgn mudah mnyerah kalah..bangkit n bangun semula..dari situ aku semngat yg kental n berhati waja seorg budk yg berusia 12 tahun..tiada perkataan tidak dlm dirinya untuk melawan dirnya x menyerah kalah sebelum mencuba sesuatu n berani menghadapi segala rintangan yg dilalui..tp memg best gler cter tuh...rasa cm nk tgk lagi jer cter tuh..huhuh..
emmm balik pon lewat smpy umah kul 2.45 pg..
tau kat mak nih msti marah cz lewat sgt..kalu abah baca blog aku msti naiik marah dgn cter dlm blog aku nih...ye rr nk pompuan baru balik dr tgk wayg..
dsbalik aku tgk cter tuh aku jdkn nyer sbg suatu yg positif...
ok rr penat rr aku nk menaip lagi...
nk tdo...bye..
..=)..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...