Followers

cerita semalam

| Wednesday, June 16, 2010 | |
pagi2 buta nie baru nk dpt idea nk tulis..pe punyer brain aku pgi2 nie nk coret dlm blog nie..
seperti mana biasa la dlm kul 9 pg atau 9 lebih dh kena g dewan alpha...
tup2 time nk g tuh encik hashim kate xleh gune dewan cz de wat program presentation bi kot..encik hashimyg kata cm gitu..
aku n syaf duk kelas sblah dewan..
tup2 si zupki, zul n zam muncul....
kmudian muncul lah budak bawah umah aku...
time tu INTERNT plak lembat skit kdg2 tu lmbat bagaikn nk rak..aduyai...
datg pg tu kena wat pemilihn dlm kumpuln...
tp masing2 wat hal sndri2 dlu..
punyer lah sejuk pd tahap beku yg melmpau..aku menahn kesejukn kat dlm kelas tuh...
sekjp2 kuar kelas nk panskn bdan punyer psal..
alih2 duk dlm kelas yg de klass sejuk gitu2..
tup2 raja dtg bawa maruku..
time memg dh rasa lapar sgt n hmpir nk bli mknan kat luar..
dh rezeki maruku tu dpan mata..apa tgk lgi bedal je la dh kbulur time tu..dh tu plak lgsung aku x bawa air mineral....minum la air dgn air liur je..sob..sob...
pastu smbung lik main tenet..memg tenet lmbt sgt dh..nk tgk gmbr pon nk kena 2gu...
alang2 tu plak layan rr lagu2 celien dion...
emm dalam pukul 12 tghari aku dh nk cabut..cz satu memg sejuk kat dlm tuh..lagi dh tahp kebulur..perutku minta nasi..
sebelum blah tu ku suruh raja jaga kn fail aku jap wat semntara...
ku cpat nk bli makanan..
tup kdai ijau n kdai pink bukak..
so ku wat pilihn bli mknan kat kdai pink...cz kdai pink tu mmenuhi citarasaku..kdai ijau plak kurg skit rr..hehe..
bli mkn mkann wat tapau lik umah..
mkn2 tu plak solat..
dlam kul 2 ptg kena turun balik kat kelas tadi...
cz pak man suruh kitaorg bg nama kumpuln n lepastu kena pilih sekolah rendah yg mana kite nk..
other group td de skit perebutn dlm pemilhn sekolah2 dlm daerh serembn nih...
tp ahli kumpuln kami dh wat pilihn yg terbaik..insyallah..
senarai nama sek yg kitaorg pilih akn di serah kn pada pak man..
n then pak man akn bg nama2 sek tu kat Dr Hamzaid..cz Dr nk hantr surat kat pihak sek...
lepas abis tu apa lgi pulg umah rr buka fbook je kijernyer..hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...