Followers

rasa menyesal x sudah...

| Sunday, June 20, 2010 | |
emmm pada hari khamis ari tu, aku balik melaka cz dh x de pe2 nk d wat dlm umah sewa..terperap je dlm bilik..pk2 baik aku balik melaka..emm aku tnye iza samada dia balik umah atau x..tgk2 iza x balik..duk umah sowg2..cian plak die time tu..cz ingt kn dia balik umah..
emm keesokan pagi nyer hari jumaat tu..pak man hantar msej de perjumpaan kat dewan alpha..
aisehh time tu aku kat melaka..ku call iza kalu de pe2 hal bagitau tntg perjumpaan tu..
perjumpaan tu berkenaan dgn surat dari pihak sek yang akan kami pergi ke sana utk
pengambilan anak angkat kolej teknologi alpha..
emmm rase menyesal plak bila x dpt pergi perjumpaan kat dewan tu..cz benda tu pnting sbenarnyer..huhuh..len kali aku xnk jd cm nie lagi..:(
esok hari isnin bermula lah pengembaraan ku di setiap sekolah2 rendah...
diharap aku boleh melakukannyer..
aminnnn...=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...