Followers

keBoRinGaN MeLanDa..

| Sunday, June 27, 2010 | |



bermula lah alkisahnyer pada pada hari jumaat selepas habis kije keboringan melanda..xtau nk wat time tu cz hr sabtu dan ahad cti..dh cam cikgu sekolah..tp duti elaun bila nk dapat..huhu.makin hari duit makin kering..huhu..kena minta kat mak bapak lah plak..hari2 mengadap fbook dan youtube..tgk video yg tah hape2..hehe..pastu baru de ide nk tgk cter ADAMAYA..tgk kat youtube..tgk cter tu plak berjaga smpy keesokan harinye..tdo lewat 2 hari berturu2..dlam pukul 3.30 pg bru nk tdo..padahal kalu time macam tu lagi afdal wat solat hajat ke solat taubat lagi lah dapat poahala..tp aku ni dh dok sgt tgk drama tu ni pon lom abis tgk cter tu lg..mb malam nie balik vter tu tp kalu diiutkn balik esk kena p sekolah de kije nk d setekln..eee pe dh nk jadi dgn anak dara sorang nie..

emm berlaku yg x disangka2 pada jam 1.30 pg td..adik aku dok cter yg bukn dlm fbokk aku..just aku tulis kat status "menyerlah jauh dari yang biasa"..tp dia dok pk yang bukan2..dok cter kat len dlm fbook tu..hangin aku satu badan...naseb baik de roomte aku tlomg cool kn aku..hehe..tp time tu aku cuba kwal kemarahan aku dgn zikir..emm sejuk hati time tu..status yg aku tulis memg xde kena mengena dgn statment adk aku tuiis dlm fbook aku..tu yg membuat aku tiobe naik marah dan geram dengan tindakan dia tu..

haa dalam pukul 9.30 pagi tadi adik ku naa call kata my papa nk ntar pulut durian time tu aku baru bangun tido..naa suruh aku stnby je kalu abah aku dtg..cz semala naa kata abah bawa satu keluarga g makan seafood kat kawasan portugis..aku pon dah x makan makanan seafood..sedih aku dowhh..aku pon pergi mandi siap2 2gu my papa ku datg hantr pulut durian..aku pon sibuk dok dgn fbook n youtube smbil2 2gu my papa nk dtg kat tempt aku..time tu aku baru je nk letak status 'kejap lagi my papa nk ntar pulut durian ' pastu hmpir aku nk publish kat wall fbook my papa dtg..cz my papa dh bunyi siren motor polis..bunyi siren tu pon dh macam ambulan barangkali..emm dh mknan tu paw2 rr skit utk duit mkn n sewa umah kat my papa..hehe..nk hidup la katakan..hehe

emm pastu makan la pulut durian tu smpy kenyang..smpy nk sebu perut d buatnyer..hehe..xde kije len ngadap lagi dgn fbook..dlm pkrn aku waktu tu nk call my mum..tup2 tibe2 my mum ntar msj cz my mum tnye my papa dh smpy ntar ke pulut durian..aku pon terus call mum..aku kata my papa baru je dtg ntar kn makanan duit skit..pastu baru la aku tulis kat status myfbook aku tulis cm nie 'my papa baru je ntar pulut durian..emmm sedapnyer..yum..yum..'..hehe..tgh dok tulis cter aku nie jap g nk p mandi n terus solat asar..n wat kije pe yang patut..kdg2 rase boring cz wat perkara yg sama..tp tu la reliti kehidupan yg kite kena lalui..hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...