Followers

::aGeL::

| Saturday, July 24, 2010 | |



emmm dah tengahari nampaknyer..dah la baru bangun tdo..(tanpa segan silu bgtau kat orang..ahakss..)..hari baru aku dapat blogging cz semalam saharian ku berkerja..huhuhu..terasa kepenatannnya sampy kaki pon nak membengkak..haaa malam semalam di hotel tempat aku kerja tu ada seminar produk AGEL..korang pernah dengar tak produk tu sebelum nie..ni first time aku dengar..ni laman webnya:http://startup.agelal.com/site/Eng/ShowDoc.asp?MenuID=634
pada hari sebelumnya meraka buat majlis BLACK TIE AFFAIR..
tetamu yang hadir dalam 500 orang dalam seminar tersebut..jamuan makan secara bufet..kerja ku waktu tu clean kan plate lepas mereka abis makan n aku jaga 6 buah meja..aku lihat macam-macam mereka bergaya dengan pakaian masing-masing..hehe..tapi yang paling lucu cz dia seorang saja yang memakai pakaian baju pengantin...sume serba putih siap pakai tengkolok dan blink-blink lagi tu..ehehe..dan hadir juga pelawak yang memeriahkan majlis iaitu helmi gimik..lagu-lagu yang dipasang memang kuat sampy berdegup-degup jantungku dibuatnyer..uhuh..last sekali menari berdansar..tapi taim tu aku tgk macam orang dah sedar diri..nauzubillahminzalik..ok lah itu serba sedikit reliti yang aku tengok dengan mataku sendiri..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...