Followers

::KeSiLaPaN tEkNiKeL::

| Friday, July 16, 2010 | |
hari jumaat..16 julai 2010..


huhuhu baru balik kerja dari ofis..
kerjanya kena photostate alamat surat-menyurat pelajar-pelajar sekolah...
my roommate tolong buatkan..hehe..dia lg kena buat kerja..
haaa taim nak photostate 52 helai kertas...9 helai kertas yang rosak smpy naik renyuk jadinya cz kertas-kertas tu tersangkut kat photostate yang trlalu canggih sangat tu...aduyai..memang kena banyak sabar..huhu..
eee kalu sume kertas tersangkut kat mesin pjotostate memg aku rasa geram..
ye rr nk kena print balik alamat pelajar sekolah..yang 9 helai kertas yang dh renyuk siap ada karbon warna hitam..dugaan betul..huhu..tinggal 43 helai yang ok..lipat benda alah masuk dalam envelop..


dalam pukul 3 petang pergi ofis semula cz nak serahkan surat-surat kat pak man..
beliau yang menguruskan benda tu sume..
aku n my roomate menunggu pak man dtg ofis..n aku pon mesej beliau..dia cakap on de way..2gu beliau datang ofis dalam i jam..mb beliau pon adak kerja...menunggu dengan sabar..jangan marah-marah ahakss..
bila beliau smpy..kitorang pon serah je surat-surat tu...
kitorg blah je balik umah..
haaa taim tu ada ide utk aku story ni kat my blog..hehe..

3 comments:

Trackback by saya_arief July 16, 2010 at 7:32 AM said...

bagus2..
wat keje jgn ngamok2.
haha.

Trackback by Nur Hawa Mohd Zin July 16, 2010 at 9:12 AM said...

ko prac kedai fotostat ke dalila...tapi fotostat,faz surat ngan jawab fon mmg keje wajib budak LI...huhuh

Trackback by dayana July 16, 2010 at 10:01 AM said...

saya_arief:memg ngamok..time tu la mesin canggih wat hal


hawa:bukn kdai..kt ofis kolej aku..yup tol tu bila dh ntar surat kne wt phone call plak..adess..T_T

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...