Followers

::My WoRk::

| Saturday, July 10, 2010 | |




hari sabtu..10 julai 2010..

emmm hari semalam kan hari jumaat tgk cter hang tuah..
tgh kat mana lg kalu bukn kat youtube..
alamak lu bikin kecoh rr beb..sengal kn aku nie..hehe..
hari tu punyer cter nk bgtau plak tu..
disebabkan itu lah rase blur..boring..cm2 rasenyer moody..huhu..
padahal kijer2 key in data lom setel2 lg..

ok luperkn cter bab hang2 nie..ahakss..
mb dlm tghari kot aku call mr jas..(hari jumaat)
tnye die kitorg msuk kije pukul berape..kije partime
n then dia plak jap g saya call lik eh..mb time tu dia bz kot..
emmm dia pon call balik aku..dia ckp..masuk kije pukul 5 petang..
jd kami standby je lew..
kami pergi kerja esokknyer..

emmm baru nk masuk hari sabtu punyer cter..
pagi2 memang bangun lambat..malunyer aku..dh la org kn tau
perangai aku cm nie..huhu..
aku pon siap2 la mandi..breakfast..tup2 terus ngadap fbook..ishh makin gawat
dgn gelagat dan piil aku nie..ahakss..

emm 11 lebih owner call nk duit api air dan sewa umah..
cakap dia nk dtg..n then aku bgtau sama dia aku n member kije partime ptg pukul 5 smpy mlm..haaaa..
pastu dia bank in kn saja bil2 n sewa umah tu sume pada dia..
dalam tghri housemate ku tlong bank in sume bil2 umah..argg memg lega sume dh setel..
housemate plak bgtau sama aku bgatau sama uncle owner umah kitaorg tinggal skrg nie..
aku trus mesej kat uncle..n uncle plak kata dia akn dtg minggu depan..

n bermula lah kami nk pergi kije..
gerak 4.30..nk smpy kije..dlm prjalanan nk ke sana pon dh stgh jam..
itu pon jem..aduyai..ina pon join kitorg kije partime..best..:)

dh smpy kami punchcard..
tukar baju n start kije..
mcm kena surve..
ke sana ke mari..rush memg kena tahap gaban..
smpy naik lenguh kaki..kalu la de org urutkn sedap gak..ahaksss..huhu..
kije bagai nk rak beb..kije ni bukn pe..yg penting duit masyuk beb..
puas hati hasil dpt pndptn kita sndiri..w/pun skit..
tp bersyukur sgt2..alhamdulillah..
boleh la nk menampung utk dr sndri..
kitorg dpt belajar,pengalaman dan tgk rentak dan gelagat org..
aku baru tahu erti khidupn dunia luar cm mane..selalu org2 yang berade disekeliling ku..n melihat juga pada persitaran yang pelbagai..
ni baru balik kije dlm pukul...?cube teka..wawawawa...
yg aku letak pic ke atas tu adalah angan2 aku kot nk wedding cm tu..ahakss..
emmm gediknyer..wehhh pergi blahhh rr angan2 ko tu dila..kutukn tu adalah..
ditujukn kepada diriku sndri..ahakss..ok..bye2..:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...