Followers

::bLur::

| Thursday, July 29, 2010 | |
salam semua...petang tadi saya ambil gaji di hotel..bersyukur sangat..hasil titik peluh sendiri..
..(kepoyoan melanda)..
lepas ambil gaji tu terus saya pergi kelas praktikel etiqa di kolej plak..
kerjanya mengemaskini buku log etiqa dan terus hantar pada encik man agen atau wakil etiqa..
emmm sejak memenjak nie tahap blur saya makin menjadi-jadi...
bila ada orang berbual-bual pasal kerja my brain tidak ke arah tu..
jadi saya terpinga-pinga..apa yang mereka bualkan..
saya pun tertanya-tanya kenapa diri sendiri jadi macam ini..
jadi saya tanya semula, apa yang mereka bualkan..
jangan ingat plak saya tak fokus..huhu..
bila tanya baru faham
my roomate dan housemate nampak sangat dengan ke'blur'an saya tadi..
malunya(diri-sendiri)..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...