Followers

::dAh TaK BeTuL::

| Monday, July 19, 2010 | |

pagi tadi buka ja mata(baru bangun tdo) tnya my roomate(time tu mngadap lappynya..dia buat apakan..dia cakap betul kan data pelajar..aku terus jadi segar dan tangan ni serta merta pegang lappy..bangunnya pagi tadi aku bukannya terus nak pergi mandi dlu..buka facebook dan blog dlu..cakap je liat nk pergi mandi...dh tau ada kerja tak key data pon pagi tu..buat kerja len dengan muka yang tengah mamai yg baru bangun tdo....
ok lepas dh berhiasi diri tu mengadap facebook lagi..n then singgah mana-mana bloggers yang de cter baru..hehe.
tengahari td pulak my roomate masak lagi..ikan goreng sambal tumis..cz kerjanya memang suka masak..ahhhh memg dasar aku dh tak tolong dah(xpe my roomateku aku kan tolong mu masak len kali yerk..jgn marah tau..hehe)..time tu my roomate masak mula la kerja aku nk key in data..(buat-buat ada kerja kononyer..padahal memg de kerja..ahakss)..pe la aku menulis ni merapu meraban dah nie..petang-petang nie penyakit mental aku dtg lagi...dh tak betul..muahaha..(gelak diri sendiri sebenarnya tak lawak pon..cait..)..
pukul 4 petang nie ada kelas encik man untuk belajar produk ETIQA TAKAFUL..
jgn la aku mangantuk dan tido time beliau mengajar..hehe..
ok stanby to go my class..cayuk..=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...