Followers

::MaLaYsIa AiRLiNeS::

| Tuesday, July 20, 2010 | |

aju masuk kerja partime tadi pukul 11 pagi hingga 11.30pm..
smpy sshaja di tempat kerja..kena tukar pakaian kemeja hitam..jd pakaian aku semua hitam sampy lah kek kasut aku..hehe..
n then tugas ku tengahari tadi kena clear pinggan-pinggan lepas mereka makan..yang aku kena surve adalah dari pegawai-pegawai atau kakitangan Malaysia Airlines dari outlet seluruh negara dan pelbagai negara..
jadi meraka menikmati makan tengahari..sehingga aku tak pergi makan pada pukul 2 petang tu jd kena la 2gu pukul 5 petang utk makan..(tahan lapar smpy nk naik pening pale otak aku..huhuh)
dh setel sume tu kena buat function MA tu..kena buat bonquet(eh salah bukan bonquet tapi bufet..sori..betul2 x sengaja..)....lebih kurang ada 10 meja bulat..MA yang dtg mlm tu dalam 100 guest..
berjam-jam aku n my roomate berdiri..
kerja kitorg gak sama macam tengahari tadi kena clear it..acara td bermula dalam pukul 8.30 mlm..diorang siap berkaroje lagi..nyanyi lah smpy mlm...
ada yang hisap rokok apatah lagi aku tak tahan bau nyer..
emmmm tadi satu set desert terlupa nk letak meja meja...aku n my roomate bedal desert tu..memg sedap giler..dah la tu sambil buat kerja lapar..hehe..(amik kesempatan jap..huhu)
pastu teguk pulak air sejuk..ahhhh memg lega..hehe..
last skali diorg naik pentas kecil x besar pon nyanyi ramai2 n bersorak gembira...eee naik sakit gak telinga aku dengan muzik yang kuat..bila nk bercakap dengan orang pon jadi dengar apa yang dicakapkn..
n then lepas clear mana yang patut di buat..kemas meja2 bulat yang de kain tu n terus boleh balik umah..terasa kaki aku membengkak n x terasa bila aku nak berjalan..aduyai...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...