Followers

::KeSeNgaLaN mELaNdA::

| Tuesday, July 13, 2010 | |
hari isnin..12 julai 2010..

kesengalan melande..poyo la sgt aku tu..ahakss..kdg2 tu aku xtau nk wat pe pagi tu..cz semalam aku cuti part time kije..lagi satu x hilang lagi kelenguhan kaki aku yg sentiase berdenyut2..huhu smpy satu tahap aku jd crame dgn tibe2 cz xde pergerakan langsung..dh lah sakit satu badan..ye rr time kije bagai nk rak kijernyer
pastu bile kne time cuti tu la kesakitan pd kaki makin jadi2..padan muka aku..huhu..
xpe2 aku kena biasekn kije2 teruk cam ni..kalu aku x cuba aku xtahu sakitnyer..beratnyer..dan aku x cube segalnyer..tp kena la pada tempat nyer..hehe..
selama nie hidup aku dibawah katak tempurung..baru sekarang nk belajar dunia luar..
biar org kata ketinggalan zaman pon..asalkan sesuatu perkara yg aku buat xde mengena langsung dengan orang lain..dengan kata len aku tak ganggu hidup orang lain..orang lain tak ganggu hidup aku...muahaha..

haaa... malam selasa semalam roomate ku ajak aku pergi jaya jusco..kalu ikut malas nk pergi..tapi memikirkan barang keperempuanan aku yg hampir kehabisan stok..jd aku stanby siap2..aku n my roomate pergi berdua je..pergi berdua2 malam tu takot gak..jalan kaki beb pergi ke sana..tp xjauh pon..kalu naik teksi kena rm2 beb..tu memang dh berkira pon..huhu..sanggup kitorg pergi jalan kaki gak..lalu tepi jalan xkn tengah jalan pulakn..tu memang cari kemampusan diri muahaha..sebelah jalan de hutan tebal skit tp x la tebal mana pon..dalam diri ku ketakutan melanda..time tu la baca doa2 banyak2 cz harap jangan nampak pe2 yang menakutkan..huhu..mempercepatkn kaki melangkah..hehe..dh smpy2 kat jj tu xkan tengok je barang2 mesti la beli..wakaka..kitorg beli brg sepantas kilat..cz malas nak duk dalam jj tu lama-lama.. nak tau sebab apa..haaaa kitorang kekeringan duit..ahakss
smpy je kat umah aku simpan barang keperempuanan aku yang aku beli spt gambar diatas..n then pe lagi ngadap fbook hari-hari..haaa datang time kebosanan dan kesengalan melanda..time tu la dapat ide nak tengok citer hindustan punyer pasal sambil2 layan lagu2 hindustan dari filem diwale kat youtube n lagu2 tu wall kan kat fbook aku..hehe..

aku pon pe lagi melayan cter KABHI KUSHI KABHI GHAM nie..kalu ikutkan nk tengok citer diwale tp xde plak..time tgk KKKG tu langsung xde subtitle..aku pon buat2 pham..dah la tu aku gelak sorang..muhaha..kebodohan diri..ishhh cari penyakit aku nie dengan perangai aku yang dari luar orang kata alim la..alim la sangat..poyo..aku pon bukan manusia yang sempurna..n banyak juga buat kesilapan..dari situ aku belajar dari kesilapan n memperbaiki diri aku ke arah yang lebih baik..insyallah..amin..=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...