Followers

::BlaCk TiE AfFaIR::

| Friday, July 23, 2010 | |

yehhh my laptop dah kembali..yepeee..=)
ok aku baru balik kerja partime dalam pukul 11.30 malam tadi
aku kerja ada function BLACK TIE AFFAIR...
mereka yang hadir dari 4 buah negara iaitu Malaysia,Indonesia,Singapura dan Australia..
dalam function tersebut adalah 9 buah meja bulat dengan 8 buah kerusi setiap di meja bulat..
jadi tetamu hadir pada malam tadi 72 orang..
setiap tetamu yang hadir kerja aku memberi air minuman..ada 3 jenis air iaitu air manggo,air pink guava dan air oren juice..
apabila tetamu sudah berada di meja bulat masing-masing kerja aku sekali lagi surve air kepada tetamu mengikut nombor yang ada di meja bulat tersebut..aku surve meja yang bernombor ganjil dan housemateku surve meja yang bernombor genap..
aku membawa 9 gelas air dengan dulang yang kecik..Tuhan saja yang tahu betapa berat angkat air yang ada 9 gelas tu..sampai naik lenguh dan menggelatar tangan..berdiri tu biasa memang kena berdiri dan berjalan sahaja sepanjang function tu berlangsung..ini bukan satu rungutan tapi ianya realiiti..kalu korang tak percaya cuba letak 9 gelas dengan dulang di atas telapak tangan..huhuhu...
n then ada pulak aku tengok tetamu menari dan berdansa dengan rancak..
pakaian tetamu masing-masing elegan..perghhh...ditambah dengan muzik yang kuat..sakit jantung aku dibuatnya...apa-apa pun ini semua satu pengalaman dan beri satu pelajaran buat ku juga..smile always..=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...