Followers

::bUkAn kEmBaR..aHaKsSsSs..:

| Friday, July 16, 2010 | |

ni gambar kami dua beradik..ni pon pict lama..
jgn tertipu dgn ni cz kami bukan kembar ahakss..cz org di luar sane kata yg muka kami hampir same..ye la dh nama adik beradik..hehe..
adikku taon 1990 dan me 1987..huhu xtak jauh..=)
ingat dulu kami taim pergi sekolah sama-sama tp sekolah berlainan..
adikku SMK tun mutahir n aku SMK munshi abdullah..dua buah sekolah tu berjiran..
haaa taim nk balik sekolah kitorg 2gu kat gerai makan berhmpirn sekolah..tu memg selalu menjd port menunggu..hehe
cz 2gu ibu amik kami dari sekolah..
adikku pengawas sekolah warna biru dan aku pulak warna ijau..hehe.
mak cik yang kerja kat gerai tu selalu ingat kan kami kembar...lucu..
kami pon suka mengadap cermin n tgk muka masing-masing ada muka kembar tak..ahakss..
emmm bila dh tgk muka tu pastu bleh plak kata cm ni.."apasal eak muka ko ikut muka aku"..haha..kami pon kata lah kat diri sendiri.."nama nyer pon dah adik-beradik"..hehe..
bila kwn2 adik aku tgur aku..aku kata bukan..nie kakaknyer..muahahha..
tp personaliti kami berdua memg jauh berbeza...ahakss..
pe2 pon I LiKE ThIs 'tWiN'..=)

2 comments:

Trackback by Azwandy Bin Muhamad July 16, 2010 at 11:19 AM said...

sama la muka...hehe...

Trackback by dayana July 16, 2010 at 6:14 PM said...

"twin"..ahakss..hehe..:D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...