Followers

cari MooD..

| Thursday, July 8, 2010 | |
hari isnin..4.30 petang..5 julai 2010..

hari2 biasa yang melande keboringan melampau..mncri mood untuk tulis blog nie..emmm pe nk jd dgn aku nie..

ahhh lupa kn sebntar emosi yang tah apa2 nih..huhu..

emmm pada pukul 4.30 petang hari tu..kane hantar buku log..tapi satu hape belum buat..yg de hanya tarikh2 yg terisi..hehe..tu la wat kije men tangguh2...emm makin teruk n makin gawat dlm dri aku nie..

time tu pak man perasaan kami kononyer buku log x yah antar time tu..sape2 yg x iap buku log tu rase lega rr skit termasuk aku..hehe..kdg2 tu perasaan takot n gabra tu de cz kije yg di suruh wat x buat n x siap..len kali kena ingat pada diri ku sndri..

emm encik man mengajar kami mengenai produk sarjana pendidikan dalam etiqa takaful..
katanya nk dengan prospek kena de strategi..
dari strategi tu la kami dekat kan pelajar2 sekolah rendah..
encik man mengajar kami step by step hingga boleh kami paham pe yg beliau ajar..
time beliau mengajar aku cm blur2 je..hehe..xpe aku cuba paham kn apa yg beliau ajr..hehe..
pastu beliau bg surat tawaran pengmbiln anak angkat kolej kami untuk kami ntar surat tu kepada semua kaum bapa n ibu..
n de bagi lagi kadar faedah atau peratusan mengenai setiap produk yg pelbagai dlm etiqa..bila ckp cm ni msti kbnyknyer x pham kn..cz aku je yg paham..ceh bangga dri lah plak..tp sebenaynyer bnyak bnde lagi aku xpham dgn bende alah yh beliau bg tu..hehe..xpe pelan2 proses budak baru nk melajar merangkak..wkakaka..ahakss..

ok la..kne stop dlu..len de cter lg..ahakss..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...