Followers

::BeRbLogGiNg::

| Saturday, July 17, 2010 | |

aku baru aja memasuki arena berblogging...
baru mahu mencuba sesuatu yang baru dari dunia blog nie..
dari situ aku mahu tahu siapa diri aku sebenarnya...kadang-kadang tu aku tanya sama diri ku siapa aku...cehhh de madah-madah plak gitu..adesss..
selain tu aku juga suka tgk blogers-blogers yang len yg adak templet yang cantik2 gitu..dan paling aku suka sekali luahan hati blogers-blogers...emmm dari situ aku mahu kenal sapa mereka..sama-sama boleh kongsi cerita antara satu sama lain...
aku dalam proses pembelajaran dalam berblogging nie..cz time aku berblogging nie terdapat kesalahan dari segi penggunaan bahasa,ejaan...kadang-kadang tu bila dapat ide menulis blog tangan aku cepat aja menaipnyer..mula lah ejaannya banyak salah..ahakss..ye rr kan ide tu datang sekali aja..lagi satu banyak pulak bercerita panjangnyer berjela-jela isinya ndak da atau langsung ndak ada isi..sori terbahasa sabah skit bah..muahaha..mengada-ngada pulak aku nie kan...
ni pon aku baru aja tukar templet baru cz aku mahu nampak kelainan dalam blog aku..xde la tempet sama jak..nti lama jadi boring..tu pendapat aku la..kalu blogers len aku tak tau plak kan..emmm pe2 pon aku ucapkan kepada diri aku sendri selamat berblogging..oppss alamak terlebih sudah..ahaksszz..=)

4 comments:

Trackback by sugar2 kapas strawberry July 17, 2010 at 9:37 PM said...

xpe2..slow..dlu sy pon cmni gak..
yg pntg blogging bkn nk kejar populariti.
tp blogging utk berkongsi cerita.

Trackback by dayana July 17, 2010 at 9:58 PM said...

yup betul tu..saya setuju..
jom berblogging..=)

Trackback by mR.KhAi July 19, 2010 at 7:32 AM said...

gud luck dayana..
saya pun masih dlm proses pembelajaran lagi dalam dunia blog ni..
byk lagi yg nk kena xplore..
bg sy, blog ni adlh pengganti diari.. tmpt nk luahkan perasaan.. bezanya, perasaan tu dikongsi dgn pembaca
neway, wish u all the best n keep in touch ^.^

Trackback by dayana July 19, 2010 at 9:53 AM said...

tq MR Khai..
harap kite sume brkongsi cter ya...=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...