Followers

::GuLa KaPaS::

| Monday, July 26, 2010 | |
haiii...tadi aku baru selesai dari kelas praktikel etiqa pukul 6 petang tadi..n then plan sebelum balik umah tu aku singgah kedai nk beli topup..housemate ku dua orang balik umah dulu tapi myroomate suruh beli kacang...dah masuk kedai antie seremban dua tu aku beli topup dan kacang..alih-alih aku nampak gula kapas..(dalam hati kata dah lama x mkn benda alah nie..tapi tgk harga rm2)..tanpa banyak soal terus sambar gula kapas..hehe..pict amik kat google imej paham2 rr kan aku xde hp camera..huhu..tapi gula kapas ni lah yang aku makan..=)

aku terus masuk bilik aku makan dengan myroomate gula kapas tu..yum..yum sedapnya tidak terkata..(sengeh)...seolah-olah budak kecik yang merengek nk makan sangat gula kapas...huhu..housemate ku datang bilik n then my roomate ajak makan sekali...semalamkan bad today..hehe...hari ni happy day cz aku tanya housemateku.."ko marah lagi ke kat aku?"..pastu katanya.."lebih baik lupakan perkara yang dah lepas"..jadi kami bertiga satu bilik tadi makan gula kapas tu bersama-sama..n then berborak dan berbual macam biasa seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku..terima kasih gula kapas semanisnya juga...ahakss..
senyumlah selalu..=)

6 comments:

Trackback by sugar2 kapas strawberry July 26, 2010 at 4:56 AM said...

i love this entry ;)

Trackback by dayana July 26, 2010 at 5:34 AM said...

sugar2 kapas strawberry:

thanks alot..=)

Trackback by Azwandy Bin Muhamad July 26, 2010 at 11:46 AM said...

Wa... dah lama x makan gula2 kapas...

Trackback by dayana July 26, 2010 at 12:56 PM said...

belilah satu 2 hengget..hehe..=)

Trackback by Unknown February 23, 2016 at 5:28 PM said...

Dulu 20 sen je

Trackback by Unknown February 23, 2016 at 5:28 PM said...

Dulu 20 sen je

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...